چه چیزی یاد می گیریم:
بهترین رهبران و مدیران، مربیانی باورنکردنی هستند.
کوچینگ به معنای ارتقای هریک از اعضای تیم به عنوان بهترین فردی است که میتواند در نقش خود باشد.
در این دوره یک دستورالعمل قبل از کار تیمی ارائه میدهیم که میتواند به شما کمک کند تیم خود را ارزیابی کرده و زمینه را برای مدیر در نقش کوچ فراهم کنید
رهبران سازمان، مدیران ارشد، مدیران میانی، مدیران پروژه، صاحبان کسبوکار، سرپرستان
کارگاهی، تعاملی، بازیهای مدیریتی، فیلم و ابزارهای آموزشی
8 ساعت
مزایای پیادهسازی کوچینگ در تیمها
زیرساختهای لازم برای مدیریت جلسات
مدیریت جلسات با مدل GROW
تمرینات موثر هدفگذاری
ایجاد فضای مشارکتی در تیمها
استفاده از تئوری انتظار در مدیریت تیمها
بررسی عملکردضعیف و تمرکز روی نقاط قوت
نحوه اندازهگیری موفقیت
تقویت فرهنگ مسئولیتپذیری