نقش کوچینگ در مدیریت تیم ها

کارگاه آموزشی مدیریت تیم‌ها با کوچینگ

چه چیزی یاد می گیریم:

بهترین رهبران و مدیران، مربیانی باورنکردنی هستند.

کوچینگ به معنای ارتقای هریک از اعضای تیم به عنوان بهترین فردی است که می‌تواند در نقش خود باشد.

در این دوره یک دستورالعمل قبل از کار تیمی ارائه می‌دهیم که می‌تواند به شما کمک کند تیم خود را ارزیابی کرده و زمینه را برای مدیر در نقش کوچ فراهم کنید

سرفصل ها

مزایای پیاده‌سازی کوچینگ در تیم‌ها

زیرساخت‌های لازم برای مدیریت جلسات

مدیریت جلسات با مدل GROW

تمرینات موثر هدف‌گذاری

ایجاد فضای مشارکتی در تیم‌ها

استفاده از تئوری انتظار در مدیریت تیم‌ها

بررسی عملکردضعیف و تمرکز روی نقاط قوت

نحوه اندازه‌گیری موفقیت

تقویت فرهنگ مسئولیت‌پذیری

در صورتی که مطـمِئن نیستید این دوره مناسب شماست، یا چنانچه هرگونه ابهامی دارید نگران نباشید من در کنار شما هستم تا بیشتر در این باره صحبت کنیم